خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی حسابداری

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی حسابداری

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متن حسابداری راه اطلاع از آخرین یافته ها و تجارب حسابداری را تسهیل می کند. به کمک ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متون حسابداری از جمله ترجمه تخصصی مقالات حسابداری، ترجمه کتاب های حسابداری، ترجمه پایان نامه های حسابداری، ترجمه گزارشات و اخبار حوزه حسابداری می توانید به سادگی از دانش و تجارب جهانی حسابداری بهره مند شوید. مترجمان حسابداری پورتال پویان برای ترجمه انگلیسی به فارسی انواع متون تخصصی حسابداری در کنار اساتید، پژوهشگران و دانشجویان حسابداری خواهند بود.

پورتال پویان به این مهم تاکید دارد که ترجمه متون تخصصی حسابداری باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته حسابداری تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی و مفهومی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی حسابداری اقدام به ارائه ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی حسابداری می نماید.

خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متون حسابرسی و ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متون  حسابداری مدیریت  در پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان پویان ارائه می شود. خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی کلیه متون حسابداری اعم از ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های حسابداری، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های حسابداری، ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات حسابداری، ترجمه انگلیسی به فارسی اسلاید های حسابداری و ترجمه انگلیسی به فارسی سایر متون تخصصی حسابداری توسط مترجمین حسابداری پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه حسابداری علاوه بر ترجمه متون انگلیسی حسابداری، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته  حسابداری و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی حسابداری را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری و ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.