خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری

ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری

اگر مقاله ای را به زبان انگلیسی در زمینه حسابداری نگارش نموده اید و مقاله از نظر نگارشی و گرامری نیاز به ویرایش دارد، می توانید کار ویرایش مقاله انگلیسی حسابداری خود را به ویراستاران گروه حسابداری ما بسپارید. ادیت مقالات انگلیسی حسابداری چه مقالاتی که قصد ارسال آن ها به یک مجله ISI را دارید و چه مقالات کنفرانس توسط گروه حسابداری پورتال پویان پذیرفته می شود. برای ویرایش مقالات انگلیسی رشته حسابداری از مترجمان و ادیتور های دانش آموخته رشته حسابداری استفاده می شود.

ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری توسط ادیتور های فارغ التحصیل رشته حسابداری انجام می گیرد. آشنایی ادیتور با موضوع مقاله باعث می شود که جملات در حین ویرایش از نظر معنایی تغییر نکنند چرا که ادیتور به موضوع آشنایی دارد. همچنین اگر مقاله خود را به یک مجله ارسال کرده اید و مجله از زبان مقاله اشکال گرامری گرفته است، گروه حسابداری ما می تواند ویرایش مقاله انگلیسی حسابداری شما را انجام دهد.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ویرایش مقاله خود را ارسال کنید. پس از ثبت سفارش ویرایش، هزینه و زمان تحویل از طریق ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. برای مشاهده هزینه ها، بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را مشاهده نمایید. راهنمای ارسال سفارش ویرایش مقاله را ببینید.

ادیت مقالات انگلیسی حسابداری از جنبه نگارشی و گرامری یکی از خدمات گروه حسابداری دپارتمان ترجمه پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان(پویان) می باشد. اگر چنانچه مقاله خود را به زبان فارسی نگارش نموده اید، گروه مترجمان حسابداری ما می تواند مقاله شما را به زبان انگلیسی ترجمه نمایید. برای مشاهده توضیحات بخش ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری را ملاحظه نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات رشته حسابداری توسط مترجمان گروه حسابداری ما به طور تخصصی صورت می گیرد و اگر قصد انتشار یافته های علمی و تجارب حسابداری خود در مجلات ISI و کنفرانس های بین المللی را دارید و مقاله حسابداری خود را به زبان فارسی نوشته اید، می توانید کار ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله حسابداری خود را به مترجمان حسابداری پورتال پویان بسپارید. بدیهی است که ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله حسابداری باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته حسابداری تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی حسابداری اقدام به ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی حسابداری می نماید.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه متون حسابداری اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های حسابداری، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های حسابداری، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری، ترجمه فارسی به انگلیسی اسلاید های حسابداری و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی حسابداری توسط مترجمین حسابداری پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه فارسی به انگلیسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه حسابداری علاوه بر ترجمه متون فارسی حسابداری، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته  حسابداری و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی حسابداری را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی حسابداری و ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی حسابداری

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی حسابداری

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متن حسابداری راه اطلاع از آخرین یافته ها و تجارب حسابداری را تسهیل می کند. به کمک ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متون حسابداری از جمله ترجمه تخصصی مقالات حسابداری، ترجمه کتاب های حسابداری، ترجمه پایان نامه های حسابداری، ترجمه گزارشات و اخبار حوزه حسابداری می توانید به سادگی از دانش و تجارب جهانی حسابداری بهره مند شوید. مترجمان حسابداری پورتال پویان برای ترجمه انگلیسی به فارسی انواع متون تخصصی حسابداری در کنار اساتید، پژوهشگران و دانشجویان حسابداری خواهند بود.

پورتال پویان به این مهم تاکید دارد که ترجمه متون تخصصی حسابداری باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته حسابداری تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی و مفهومی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی حسابداری اقدام به ارائه ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی حسابداری می نماید.

خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متون حسابرسی و ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی متون  حسابداری مدیریت  در پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان پویان ارائه می شود. خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی کلیه متون حسابداری اعم از ترجمه انگلیسی به فارسی کتاب های حسابداری، ترجمه انگلیسی به فارسی پایان نامه های حسابداری، ترجمه انگلیسی به فارسی مقالات حسابداری، ترجمه انگلیسی به فارسی اسلاید های حسابداری و ترجمه انگلیسی به فارسی سایر متون تخصصی حسابداری توسط مترجمین حسابداری پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه انگلیسی به فارسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه حسابداری علاوه بر ترجمه متون انگلیسی حسابداری، ترجمه مقالات و متون فارسی رشته  حسابداری و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی حسابداری را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری و ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه

مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی مرتبط با حوزه های مختلف رشته حسابداری در این بخش ارائه شده است و لیست مقاله های انگلیسی ترجمه شده رشته حسابداری در ادامه همین صفحه قابل مشاهده است. در لیست مقاله های انگلیسی حسابداری با ترجمه، می توانید عنوان انگلیسی مقاله حسابداری، عنوان فارسی مقاله حسابداری و سایر مشخصات مقاله؛ اعم از ناشر و نویسنده مقاله، حجم و تعداد صفحات فارسی و انگلیسی مقاله را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که دانلود مقاله انگلیسی مربوط به هر یک از مقالات ترجمه شده حسابداری رایگان است و شما می توانید با کلیک روی "دانلود رایگان مقاله انگلیسی" اصل مقاله ISI حسابداری یا اصل مقاله کنفرانسی حسابداری را به صورت رایگان دانلود نمایید. همچنین در صفحه مربوط به دانلود رایگان مقاله ISI حسابداری، می توانید چکیده انگلیسی، ترجمه چکیده و ترجمه بحش از مقدمه هر یک از مقالات ترجمه شده حسابداری را ملاحظه نمایید. پس از دانلود رایگان متن انگلیسی مقاله ISI حسابداری و بررسی چکیده فارسی و چکیده انگلیسی مقاله حسابداری می توانید اقدام به خرید مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی انتخابی خود نمایید.

برای خرید مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی روی "خرید ترجمه فارسی و دانلود" کلیک نمایید. با این کار مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه مورد نظر شما به سبد خرید اضافه خواهد شد. پس از تکمیل فرایند پرداخت می توانید مقاله ترجمه شده حسابداری مورد نظر خود را دانلود نمایید. 

مقاله های انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی به صورت تخصصی ترجمه شده و فایل ترجمه فارسی به صورت  Wordتایپ شده است.

حسابداری

حسابداری

حسابداری یعنی زبان تجارت در ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات اساسی اقتصادی در موسسات مختلف، بنابراین حسابداری نقش مهمی را در سیستم اقتصادی و اجتماعی هر جامعه ایفاء می کند. کنترل فرایندهای مالی وظیفه اصلی حسابدار است، علاوه بر این در مسائل برنامه ریزی بازرگانی و پیش بینی های اقتصادی نیز نقش مهمی را بر عهده گرفته است. انجام کلیه امور حسابداری در موسسات بازرگانی، بانکها و واحدهای تولیدی و صنعتی، تصدی کلیه امور حسابداری در موسسات دولتی و شهرداریها، اشتغال به حرفه حسابرسی در موسسات حسابرسی، طرح و اجرای سیستمهای مالی در موسسات بازرگانی و صنعتی فارغ التحصیلان این دوره پس از کسب تجربه کافی میتواند در سطوح مختلف مدیریت مالی و حسابداری و حسابرسی انجام وظیفه نمایند.    

گروه حسابداری پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) با هدف ارائه خدمات متنوع به دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان رشته حسابداری تشکیل شده است. پورتال آموزش و پژوهش دانشگاهیان (پویان) تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های متخصصین حسابداری محیطی پویا برای تبادل علم و تجربه حسابداری فراهم نماید.