خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

خدمات پورتال پوبان برای رشته حسابداری

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری

ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری

ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات رشته حسابداری توسط مترجمان گروه حسابداری ما به طور تخصصی صورت می گیرد و اگر قصد انتشار یافته های علمی و تجارب حسابداری خود در مجلات ISI و کنفرانس های بین المللی را دارید و مقاله حسابداری خود را به زبان فارسی نوشته اید، می توانید کار ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله حسابداری خود را به مترجمان حسابداری پورتال پویان بسپارید. بدیهی است که ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله حسابداری باید توسط مترجمی انجام شود که خود در رشته حسابداری تحصیل کرده باشد. هم رشته بودن مترجم با متنی که ترجمه می شود باعث می شود که حاصل کار یک ترجمه سلیس، روان و تخصصی شود. پورتال پویان به کمک مترجمین تخصصی حسابداری اقدام به ارائه ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی حسابداری می نماید.

علاوه بر ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری، خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی کلیه متون حسابداری اعم از ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب های حسابداری، ترجمه فارسی به انگلیسی پایان نامه های حسابداری، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات حسابداری، ترجمه فارسی به انگلیسی اسلاید های حسابداری و ترجمه فارسی به انگلیسی سایر متون تخصصی حسابداری توسط مترجمین حسابداری پورتال پویان انجام می شود.

برای ارسال سفارش خود عضو پورتال پویان شده و پس از ورود به صفحه شخصی، سفارش ترجمه خود را ارسال کنید. پس از ارسال سفارش ترجمه هزینه و زمان تحویل ترجمه به اطلاع شما خواهد رسید. بخش تخمین زمان و هزینه ترجمه را ببینید. برای سفارشات حجیم امکان تحویل نتیجه ترجمه فارسی به انگلیسی در چند مرحله وجود دارد. راهنمای ارسال سفارش ترجمه را مشاهده نمایید.

گروه حسابداری علاوه بر ترجمه متون فارسی حسابداری، ترجمه مقالات و متون انگلیسی رشته  حسابداری و همچنین ویرایش نگارشی مقالات انگلیسی حسابداری را نیز انجام می دهد که برای مشاهده توضیحات مربوط به آن ها بخش های ترجمه انگلیسی به فارسی متون تخصصی حسابداری و ویرایش مقالات انگلیسی حسابداری را مشاهده نمایید.

امکان پرداخت قسطی هزینه های بالای پنجاه هزار تومان اعم از هزینه ترجمه یا ویرایش مقاله در پورتال پویان فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.